PREPARATIVA

Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje za čišćenje lice

Kreće Avon tjedan na blogu. Kroz idućih sedam dana predstavit ću sve proizvode koje sam dobila u paketu, koji mi je stigao na vrata prije otprilike 20-ak dana i od koji se od tada ne odvajam. Naglasit ću kako to vrijeme nije dovoljno za detaljno isprobavanje nekog proizvoda (nekih je), ali razlog tome što već sad pišem recenzije o tim proizvodima je taj što su svi ti proizvodi noviteteti te su u aktualnom katalogu (do 15.8.) po sniženim cijenama. U ovom slučaju smatram kako su moji dojmovi sasvim dovoljni da se odlučite za kupovinu nekog od ovih proizvoda ili ne.

Danas ću vam predstaviti zvijezdu trenutne kampanje i proizvod koji me (uz 2u1 rumenilo i iluminator) najviše zaintrigirao. Riječ je o Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje za čišćenje lice*, koji se u dodiru s toplom vodom pretvara u mlijeko za čišćenje lica. Odlična ideja.
IMG_20170724_102141
IMG_20170724_102254
Ulje je prikladno za suhu i osjetljivu kožu no možete ga koristiti i ako imate masnu. Budući da je moja koža i suha i osjetljiva, trebao bi mi savršeno odgovarati. Vidjet ćemo je li tako.

Kako vam ne bih pisala što proizvođač govori o ovom ulju, jer je važnije moje mišljenje, mišljenje potrošača, ostavljam vam sliku ispod na kojoj sve piše, a mi se odmah bacamo na recenziranje.
20667893_1590103484366571_66557676_n.jpgUlje za čišćenje lica dolazi u prozirnoj plastičnoj boci od 125 ml sa plastičnim čepom i malim otvorom na vrhu boce kroz koji ulje izlazi.
IMG_20170724_102426
Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja. Uljaste je teksture (tko bi rekao) i blijedožute boje. Prva stvar koja me kod ovog ulja pozitivno iznenadila je miris. Ne znam vam ga opisati, jer me ne podsjeća ni na što, ali je jako ugodan, decentan, nije intenzivan i jednostavno uživam u njemu.

 

 

Ulje koristim u dva slučaja. Prvi je kad skidam šminku . Nakon što je skinem micelarnom, isperem lice, osušim ga i onda ulje nastupa. Budući da se ovih dana vrlo rijetko šminkam, a i kad se šminkam to je minimalno, najčešće ga koristim u svakodnevnoj njezi kože i uklanjanju nečistoća. Najčešće je to navečer prije spavanja kad želim kožu očistiti i pripremiti za nanošenje hidratantne kreme ili kad nekad preko dana imam osjećaj da mi je lice prljavo, ako sam ga dirala prljavim rukama ili slično tome. Dakle, ne koristim ga isključivo kad skidam šminku nego općenito kad želim čisto lice.

Ulje se nanosi na suhu kožu i uistinu je i vrlo mala količina dovoljna. Nakon što nanesem  ulje (u maloj, ali dovoljnoj količini), toliko je lagano na koži da ga uopće ne osjećam, a i koža dobije zdravi sjaj, tako da ništa ne upućuje na činjenicu kako na licu imam ulje. To me fasciniralo. Ta lakoća i prirodnost, bez ikakvog osjećaja težine i masnog sjaja. Savršeno. Zatim lice isperem toplom vodom. Automatski se ulje pretvara u mlijeko, koje se može vidjeti samo kao zamućena tekućina koja odlazi s lica. Dakle, nije tipično mlijeko, koje je čvrsto i bijelo nego je samo zamućena tekućina. Nakon skidanja ulja, koža je zamjetno glađa, mekša i očišćena. Meni, čija je koža lica vrlo zahtjevna, ovo ulje je ispunilo, a i nadmašilo sva očekivanja. Nakon njega ne moram čak ni stavljati hidratantnu kremu, što je za mene nepojmljivo, jer nakon apsolutnog svakog proizvoda pa makar bilo posebno naglašeno da se poslije njega ništa ne stavlja, ja moram hidratizirati kožu.
ulje za čišćenje lica.jpg
Bez ikakve zadrške mogu reći kako je ovo revolucionaran proizvod za suhu i osjetljivu kožu, potvrđeno vlastitim iskustvom. U ovih 20-ak dana je on postao broj jedan u mojoj njezi kože lice i nastavljam ga korisiti do daljnjeg te se nadam kako će i nakon višemjesečnog korištenja rezultati biti isti. Držim fige, jer mi je upravo ovakav proizvod trebao.

Ocjena: 5
Cijena: 28.90kn (do 15.8.), 49kn (redovna cijena)
Kako vam se čini ulje? Čime vi inače čistiti lice od nečistoća?

Slobodno ostavite komentar 🙂

*PR proizvod

 

 

 

2 thoughts on “Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje za čišćenje lice

Leave a Reply

