nokti

Avon true 7u1 bazni lak za nokte

Lakove za nokte, između ostalog, dijelimo prema trajnosti i uvijek gledamo koristiti one koji duže traju, jer tko ima vremena svaki drugi dan skidati jedan i stavljati drugi ili pak, u boljoj situaciji, samo popraviti nedostatke. Koristile bazni lak za nokte iliti podlak, ovaj je svakako vrijedan vaš pažnje.

Avon True 7u1 bazni lak za nokte* dolazi zapakiran u crnu kartonsku kutiju, vrlo jednostavno, a elegantno, na kojoj su napisane osnovne informacije o laku, kao na primjer rok trajanja od 24 mjeseca te veličina od 10ml.
IMG_20170802_160517
Sami lak se nalazi u staklenoj kvadratnoj bočici s crnim plastičnim čepom. Tipičnog je izgleda kao i svi ostali Avon True lakovi.
IMG_20170802_160728.jpg
Ovaj 7u1 lak ima 7 funkcija koje dovode do totalne regeneracije noktiju:
1. idealna baza za lak za nokte u boji,
2. prekriva nesavršenosti,
3. popunjava neravnine,
4. sprječava diskoloracije,
5. štiti UV filterom,
6. sadrži vitamine E i C,
7. jača nokte.
I još jedna prednost je ta što su bez formaldehida pa su sigurni za nokte.

Roskaste je boje iako je kad se nanese na nokte bezbojan i neprimjetan.
IMG_20170802_160919
Plosnata četkica je odmah za mene veliki plus, jer su samo potez, dva dovoljni za prekrivanje cijelog nokta, a to štedi vrijeme. Također, lak se suši u svega nekoliko sekundi, što znači da čim nalakirate drugu ruku već se možete vratiti na prvu i početi nanositi drugi lak, lak u boji. Još me ugodno iznenadilo to što lak nema uopće tako neugodan i intenzivan miris kao neki drugi lakovi. Svakako da se osjeti da je to lak, ali miris nije toliko jak.
IMG_20170802_160837
Dosad sam ga koristila kao bazu za lak za nokte u boji, ali i samostalno, jer ima jako puno (kao što ste mogli pročitati) pozitivnih učinaka na nokte i to mogu potvrditi. Moji nokti nikad nisu bili Bog zna kako čvrsti i jaki, ali su na dobrom putu da to postanu. Velikim djelom se mogu zahvaliti ovom laku, jer sam promjene počela uočavati nakon što sam ga počela koristiti.

Primjetila sam da kod lakova koji nakon jednog sloja ne daju pravi intenzitet nijanse, nego su potrebna dva sloja, uveliko pomaže u dobivanju željene nijanse čak i nakon jednog sloja. Kako biste u potpunosti shvatile na što mislim, jer nisam baš sigurna kako sam dobro objasnila, prilažem slike na kojima je sve vidljivo. Na nokte lijeve ruke sam stavila bazni lak, a na nokte desne ruke nisam.

 

Uz sve dodatne funkcije, koje ovaj lak ima, općenito glavna funkcija baznih lakova je produživanje vijeka trajanja laka u boji na noktima. Do sada sam utvrdila kako ovaj bazni lak produžuje vijek trajanja laka za otprilike 2 dana (to sam se uvjerila s dva različita laka). Dva dana duže su potrebna kako bi nokti na koje sam stavila ovaj lak dostigli stanje onih na koje nisam.

Ocjena: 4.5
Cijena: 25.90kn (do 15.8.), 48kn (redovna cijena)

Ako imate problema s noktima, hoćete li dati šansu ovom baznom laku? Koristite li inače bazni lak prije stavljanja laka u boji?

Slobodno ostavite komentar 🙂
*PR proizvod

3 thoughts on “Avon true 7u1 bazni lak za nokte

  1. Imam neke bazne lakove al nekako nisam zadovoljna nesto previse niti jednim.. mozda jer sam navikla na gelirane nokte i njihovu trajnost.. a ovako lak mi brzo ode s noktiju a to me zivcira. -.-

    Like

Leave a Reply

