PREPARATIVA

Sprej za tijelo s jasminom

Ruke gore sve djevojke, žene, majke, kraljice, koje ne volite nositi teške parfeme na ovim paklenim vrućinama. Mislim kako nas ima popriličan broj. Kao trenutni spas i rješenje za situaciju u kojoj želite predivno mirisati, bez osjećaja “gušenja” i težine, koji neki intenzivniji parfemi znaju izazvati, predstavljam vam Avon spreju za tijelo s jasminom*.
IMG_20170806_183717
O jednom Avon-ovom spreju za tijelo sam vam već pisala, tako da ga možete pronaći OVDJE. Taj sprej je više slatkast, senzualani i prigodan za dnevne prilike, a ovaj o kojem danas govorim je njegova potpuna suprotnost.

Od svih ostalih Avon sprejeva za tijelo se nimalo ne razlikuje što se dugotrajnosti i izgleda ambalaže tiče. Sprej dolazi prozirnoj, plastičnoj boci veličine 100 ml s plastičnim raspršivačem i čepom. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja.
IMG_20170806_182742-1O dugotrajnosti ovih sprejeva za tijelo smo raspravljali kad sam napisala recenziju o prošlom spreju (koji sam vam linkala) i sve ste mi potvrdile da sprejevi traju jako kratko. Sprej za tijelo s jasminom (na meni) je 15-20 minuta je izrazito intenzivan, čitave punine mirisa, a onda se polako gubi i do maksimalno 50 minuta ga osjetim u tragovima. Poslije ga više nema. To sam i očekivala, tako da nisam previše razočarana.

Najvažniji dio spreja tak slijedi, a to je miris. Sprej je izrazito intenzivnog mirisa jasmina, koji je mene oduševio. Bajkovit miris cvjetne livade stavljen u bočicu da uljepša večernje prilike.
IMG_20170806_182719
Za mene bi bio idealan za posebne prigode, večere, svečanije večernje izlaske. Daje dozu ženstvenosti i mislim kako bi bio odličan za sve dobne skupine, jer je umjereno profinjen. Mojoj mami je odličan, kao i meni, tako da smo već pokrili dvije generacije, kojima miris spreja odgovara.

Jedino je vrlo brzo hlapljenje spreja s tijela problem pa ga se mora redovito obnavljati tj. nanositi, kako bi se željeni miris zadržao tijekom cijele večeri ili dana. Svi Avon sprejevi za tijelo su u aktualnom katalogu 14.90 kn, a izbor je šarolik, tako da niste ograničeni samo na ovaj s jasminom iako je meni odličan.

Ocjena: 5 (za miris)
Cijena: 14.90kn (do 15.8.), 40kn (regularna cijena)
Jeste li geć probali ovaj sprej za tijelo? Volite li cvjetne mirise?

Slobodno ostavite komentar 🙂

*PR proizvod

One thought on “Sprej za tijelo s jasminom

Leave a Reply

