PREPARATIVA

Lush balzam za usne – kokos

O Avon Color Trend Lush balzama za usne – kokos* vam nemam puno toga za reći, stoga će ovo biti kratka recenzija uklopljena u predstavljanje proizvoda, jer mi je žao bilo ne natipkati nešto i o njemu kad sam već rekla da ću pisati o svim dobivenim proizvodima.

Lush balzam za usne dolazi u četiri različite boje s aromom. To su: čokolada, vanilija, kokos i cimet. Funkcija mu je hidratacija i zaštita suhih usana.
IMG_20170802_161931
Balzam dolazi u plastičnom pakiranju s roza naljepnicom na kojoj piše koje je arome, recimo to tako, balzam. Moj je kokos.
IMG_20170802_161946IMG_20170802_162013
Veličine je 4 grama, što se ne čini kao da je puno, ali zapravo je. Možete vidjeti na slici ispod koliko je to 4 grama.
IMG_20170802_162051
Prvo što sam osjetila, kad sam skinilia poklopac, je ultraintenzivan miris kokosa tj. kolača od kokosa i iako inače volim kokos moram naglasiti kako nisam relevantna za pisati o ovom balzamu, jer me njegov miris ubija. Toliko je jak i cijelo vrijeme, dok vam je na usnama, osjećate njegov miris u zraku. Mislim kako bi mi puno bolje odgovaralo da sam dobila ili čokoladu ili cimet, iako bi cimet koristila samo preko zime, jer me podsjeća na blagdane. Čak bi mi i čokolada sad na ovim temperaturama bila too much, ali kokos nikako. Pretpostavljam kako su arome svake vrste balzama intenzivne pa imajte to na umu, ako ih budete kupovali.

Obožavatelji kokosa bi uživali u ovom balzamu, ali ja ne mogu nikako. Balzam je inače jako dobar, hidratizira usne, pomaže kad su suhe, nije težak na usnama i malo je ljepljiv, kao i ostali balzami. Super mi je to što se pod visokim temperaturama ne topi brzinom kao neki drugi balzami koje imam.

Volite li vi balzame „s okusima“ ili obične, njegujuće? Ja sam fan ovih drugih.

Ocjena: 2
Cijena: 14.90kn (do 15.8.), 30kn (redovna cijena)

Slobodno ostavite komentar 🙂

*PR proizvod

3 thoughts on “Lush balzam za usne – kokos

Leave a Reply

