darivanje · travel

#1 Day with me – izlet u Rijeku + Objava dobitnika darivanja

Ljetovati na Krku, a ne otići u Rijeku bila bi šteta, stoga je odluka posjetiti treći po veličini hrvatski grad vrlo brzo pala. Ovo je bio moj prvi posjeti Rijeci, iako sam doduše jednom prošla kroz njega na putu do odredišne destinacije. Na taj prvi, kratki pogled me jako zaintrigirala, jer je odisala nekom pozitivnom vibrom. Stil gradnje, središte grada, znamenitosti… sve je to pomoglo mojoj odluci da je vrijeme za šetnju njime.

• Putovanje
Na putu od Krka do Rijeke će vas dočekati pogled koji oduzima dah. Pogled s Krčkog mosta je definitvno jedan od najljepših, koje sam ikad vidjela. Pogled vrijedan divljenja. Vjerujem kako je svaki pogled s mosta poseban, ali budući da ih nisam puno prelazila meni je ovo neosporivo najljepši. Predivno, prostrano, plavo more. Raj na Zemlji.
IMG_3146
Put prema Rijeci je bio prepun lijepih, malih, turističkih mjesta.
IMG_3184
IMG_3187
IMG_3175

• Što smo posjetili
U Rijeci su me najviše zanimale dvije lokacije, korzo i luka, stoga smo se i bazirali na njih. Šetajući korzom nisam uopće imala dojam da sam na moru, iako je ono bilo udaljeno ni 50 metara zračne udaljenosti. Vjerojatno su tome pomogle činjenice kako nije bilo puno turista, visoke zgrade, koje sprječavaju pogled na more i činjenica da sam i ovdje doma navikla na visoke temperature pa me nisu iznenadilo. Slijedi nekoliko fotografija da vidite o čemu pričam, a ujedno se i prošetajte riječkim korzom.
IMG_3190IMG_3193IMG_3198IMG_3203IMG_3246IMG_3251
IMG_3277.JPG
U ulici paralelnoj s glavnom ulicom korza su nastale slijedeće fotografije. Potpuno drugi dojam, morski.
IMG_3204
I predivan pogled na grad.
IMG_3206
IMG_3208
Morska luka me se jako dojmila, jer takve prizore nemam prilike često viđati, osim na fotografijama, poput ovih.
IMG_3210IMG_3211
IMG_3215IMG_3225

• Što sam obukla
panorama2.jpg
outfit

• Što preporučujem
Osvježenje potražite u Krašovoj slastičarnici na samom korzu s orginalnim okusima sladoleda (bajadera, jaffa, bananko…) i pristupačnim cijenama.
IMG_3275IMG_3276

Nadam se da sam vas uspješno provela kroz ovaj izlet i da ste uživali u  fotografijama.

ZAVRŠENO “Ljetno darivanje vol.3 – Second hand mazalice” !!!

Veliko hvala svim koji su sudjelovali u ovom darivanju i okušali svoju sreću, koja je ovoga puta bla naklonjena Katarini Kopić. Čestitam 😀
Molila bih Katarinu da mi se javi u roku 48 sati da se dogovorimo oko slanja😀

Danas je počeo mjesec u kojem slavimo prvi blogorođendan povodom kojega će ići veeeeliko darivanje. Pišite mi u komentarimo što želite da darivanje sadržava i nastojat ću ispuniti vaše želje.

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

2 thoughts on “#1 Day with me – izlet u Rijeku + Objava dobitnika darivanja

Leave a Reply

