darivanje · PREPARATIVA

Zlatna krema za očuvanje preplanulosti + Update dobitnika darivanja

Ljeto se bliži kraju, kako kalendarski tako i temperaturno, i sezona prženja na suncu se polako zatvara. Jedna sam od onih koji uživaju u prženju na suncu i kad se sunčam onda mi onih +40 uopće ne predstavlja nikakav problem. Volim ljeti dobiti boju i vrlo lako je dobijem, no problem nastaje kad se ona treba zadržati. Kod mene taj problem nije naročito velik, jer relativno dugo nakon ljeta imam preplanuli ten, ali znam kako mnogima nije tako. Inače sam jako zahvalna na toj činjenici i nikad mi nije palo na pamet koristiti nekakve kreme za održavanje preplanulosti, ali budući da je Biovitalis Zlatna krema za očuvanje preplanulosti došla u moje ruke postala sam malo nezahvalna i počela je koristiti.
IMG_20170903_165818.jpg
Ne koristim je jer polažem velike nade u nju, jer puno više faktora od jedne kreme igra ulogu u tome koliko će mi se i u kolikoj mjeri zadržati ovakav ten. Prvo je tu temperatura narednih tjedana, hoću li se opet dugo izlagati suncu, jesam li ove godine više ili manje potamnila nego prijašnjih, dokad mi se prijašnjih godina zadržao preplanuli ten u odnosu na ovu u kojoj ću koristiti kremu… Shvatili ste kako je teško govoriti o očuvanju preplanulosti, ali o kremi, kao bilo kojoj svakodnevnoj drugoj mazalici, nije.

Biovitalis navodi slijedeće:
Lagana i prozračna formula, obogaćena umirujućim prirodnim sastojcima, aloe verom i nevenom. Dubinski hidratizira i umiruje kožu nakon izlaganja suncu. Produžuje brončanu preplanulost kože, naglašavajući je zlatnim pigmentom. Ulje slatkog badema kožu čini mekom i baršunastom, zbog čega je zlatna krema idealna i za svakodnevnu njegu. Neodovoljiv miris kokosa obavija kožu tijela, budeći sva osjetila.
IMG_20170903_163119.jpg
100 ml kreme se nalazi u tubi s plastičnim, kvalitetnim čepom. Ispod čepa se nalazi zaštitna folija, koja onemogućava istjecanje kreme prije nego što je vi maknete. Budući da sam je maknila prije ovog slikanja, nažalost je nećete vidjeti. Takve zaštite smatram odličnima, jer sam onda sigurna da nitko prije mene nije otvarao, koristio taj proizvod te da dobivam svih 100 ml proizvoda, a ne 80 ml (karikiram).
IMG_20170903_163405-1IMG_20170903_163251Krema je blijedo narančaste boje sa sitnim, sitnim šljokicama, koje se vide samo pri presijavanju svjetlosti, stoga je obično koristim ujutro na suhu kožu, a ne kako je predloženo (nakon tuširanja ili nakon izlaganja suncu), jer onda navečer tuširanjem isprerem te sitne šljokice sa tijela.
Untitled.jpg
IMG_20170903_163814-1
Krema ima blagi, ali jako ugodan miris kokosa, koji se na koži zadržava satima nakon nanošenja. Jako sam pozitivno iznenađena činjenicom što i nakon 4-5 sati ljudi u mojoj okolini osjete miris kreme. Brzo se upija, potrebne su svega 2-3 minute, nezamjetno je ljepljiva (samo među prstima dlanova), nimalo masna i potrebna je srednja količina. Upotrebljavam je na cijelom tijelu (izuzev lica, da ne bude zabune).

Jako sam zadovoljna Zlatnom kremom, počevši od mirisa, dugotrajnosti, do njege kože, hidratacije i sitnih šljokica. Daje neki zlatni finiš koži i poziva vas da je iznova i iznova koristite. Još ako stvarno djeluje i produžuje preplanuli ten, onda ima moju veliku pohvalu. Jedina loša strana (ako se to može uopće tako nazvati) je ta što se dosta brzo troši, ali imajući na umu kako je koristim za cijelo tijelo, nije ni čudno. Koristila sam je na moru i koristim je sad doma.
Budući da je ovo limited edition i možda je ne budete mogli pronaći idućeg ljeta, rok trajanja je do 6. mjeseca 2019. tako da si bez ikakvog straha napravite zalihe.

Ocjena: 4.5
Cijena: 79,90 kn

Koristite li vi nešto za očuvanje preplanulosti? Koliko dugo vam se nakon ljeta zadrži preplanuli ten?

Update dobitnika darivanja “Ljetno darivanje vol.3 – Second hand mazalice”
Budući da se dobitnica nije javila u zadanom vremenskom razdoblju, otvorena je nova prilika za nekoga od vas. Nova dobitnica darivanja je Maria Mihalic. Imenjakinjo moja, molila bih te da mi se javiš u roku 48 sati da se dogovorimo oko slanja nagrade. Svima ostalima želim više sreće drugi put, da ne kažem uskoro.

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “Zlatna krema za očuvanje preplanulosti + Update dobitnika darivanja

  1. Svoju Biovitslis zlatnu kremu sam dobila u Tester boxu i jako mi je žao što nisam uspjela uhvatiti Tester box kada je imao sniženje od 30% ponovno sa tom kremom. Sviđa mi se taj lagani, ali ipak primjetan miris kokosa, kako se brzo upija u kožu i ne čini ju masnom. Koža je nakon nanošenja baš lijepo mekana. Inaće dosta dobro zadržavam preplanulost i bez krema pa mi to nije presudno, a iskreno ne nanosim ju baš svakodnevno jer koristim i neke druge mazalice pa ne znam da li će mi baš pomoći u održavanju boje. Baš bih voljela da i drugo ljeto bude ovako nešto u Biovitalis ponudi, možda sa još malo izražajnijim zlatnim sjajem.

    Liked by 1 person

    1. Sve si odlično opisala. Krema ostavlja odličan sveukupni dojam.
      Što se održavanja preplanulosti tiče, kao što sam u postu i napisala, nisam ni ja sigurna djeluje li ili ne, ali je kao krema super. Također bih i ja voljela naći nešto slično u njihovom asortimanu i iduće godine. 😀

      Like

Leave a Reply

