PREPARATIVA

Što sam nosila na more 2017. – preparativa

Sezona odlazaka na more ja zatvorena, sunca je sve manje i kupaju se još samo najhrabriji. Kao što vjerojatno znate, moje ljetovanje je trajalo dobrih 20-ak dana i morala sam ponijeti dovoljno, ali ipak ne previše kozmetike. U ovom postu ću vam pokazati dio preparative koju sam nosila, dio sam izbacila, jer sam smatrala nepotrebnim da vam pišem i stavljam slike svoje četkice za zube, proizvoda za intimnu higijenu ili neke nezanimljive stvarčice. Također, u cijeloj strci spremanja sam zaboravila uslikati dio proizvoda za njegu kose, ali imajte na umu da sam se pakirala i slikala istovremeno pa je lapsus bio neizbježan. Dekorative sam vrlo malo nosila, samo ono što je bilo nužno, jer se na moru ne šminkam ili se šminkam vrlo rijetko i minimalno, tako da joj nisam pridavala pažnju i nećete je vidjeti u ovom postu.
IMG_20170909_125200
Krenimo s pokazivanjem onoga što sam nosila. Linkat ću vam sve recenzije, koje sam pisala o proizvodima koje spominjem.

Započet ću sa proizvodima za njegu tijela, točnije s losionima. Obožavam losione i moglo bi se reći da sam malo ovisna o njima, jer volim kada mi je koža meka, nježna i mirišljava. Budući da na slici ispod moji trenutno omiljeni losioni, željela sam ih sve ponijeti sa sobom, jer prema raspoloženju odlučujem koji ću koristiti tako da uvijek želim imati sve opcije otvorene. Budući da bi mi previše mjesta zauzeli da sam ih sve nosila u njihovim orginalnim pakiranjima, stavila sam ih u posudice (potrebnu količinu za nekoliko dana) i tako sam ih bez puno zauzimanja mjesta imala sve uza se (slijeva nadesno):
Aveo losion za tijelo – Spiced Pomegranate limited edition
Losion Little Black Dress
Losion za tijelo s vanilijom i sandalovinom
Losion za tijelo s narom i mangom
Dove mlijeko za tijelo za suhu kožu
IMG_20170909_120441

Drugi dio njege kože čine gelovi za tuširanje. Ovoga je puta odluka pala na Balea Schoko Love i Cien Orange gelove. Balein je slatkast, čokoladan, a Cienov osvježavajuć.
IMG_20170809_184609

Ljeti mi parfemi znaju biti preteški, stoga ih ne volim nositi, dok su sprejevi za tijelo idealni za ljetne vrućine i uvijek su mi draža opcija, iako imaju jednu veliku manu, a to je dugotrajnosti tj. kratkotrajnosti. Ishlape vrlo brzo, nakon 15-30 minuta. Moj dnevni favorit u ovoj kategoriji je Avon sprej za tijelo od orhideje i borovnice, a večernji Avon sprej za tijelo s jasminom.
IMG_20170909_123200

Glavi dio “morske” preparative slijedi. Svakodnevno izlaganje suncu zahtjeva adekvatnu zaštitu tijela, kod mene se ona sačinjavala od Sundance mlijeka za tijela (SPF 20) te Di Sunprotection spreja za tijelo (SPF 30). Za neizbježnje ljetne šljokica sam koristila Avon Sun After Sun Shimmering Tan Enhancer (krema kojoj ne znam hrvatski naziv) s malim zlatnim šljokicama te Balea Golden Shine sprej za tijelo s velikim zlatnim šljokicama. Za očuvanje preplanulosti i dalje koristim Biovitalis Zlatnu kremu.
IMG_20170909_124013

Kako bih uvijek imala glatke noge, koristila sam svoj omiljeni gel za brijanje Balea gel za brijanje – Pink Grapefruit i isprobala sam Wilkinson Extreme 3 Beauty britvice s fleksibilnom glavom. Moram priznati kako je glava britvice iznimno feksibilna, savija se i prilagođava obliku tijela, oštrice su vrlo oštre, mogu se koristiti više puta ukoliko ne brijete velike dlake, jer će se u tom slučaju dlake nakupiti ispod oštrica, nećete ih moći nikako makniti i britvica će postati neupotrebljiva. Ukoliko brijete male dlake (stare 3-4 dana), onda ćete je moći, bez problema, koristiti više puta i oštrica će još uvijek ostati oštra.
IMG_20170809_184501

Jedini proizvodi za kosu, koje sam uspjela pofotkati su Olival ulje za kosu od avokada, koji je spašavao moju od sunca ispucalu i suhu kosu te Gliss Ultimate Repair regenerator u spreju, koji mi je olakšavao češljanje slane kose.IMG_20170909_123628

Moja suha koža lica ljeti treba biti dobro hidratizirana, a za to su se pobrinule moje dvije omiljene kreme za lice, Becutan krema i Afrodita krema – Oliva.Preporučujem ih svima, koji imaju suhu kožu. Pogodne su za sva godišnja doba.
IMG_20170909_123418

Avon True NutraEffects Miracle Glow ulje za čišćenje lice je postao moj sveti gral kad je riječ o čišćenju lica i skidanju šminke posljednih skoro dva mjeseca, tako da nije ni čudno što sam ga nosila sa sobom na more.
IMG_20170909_124956

Također, za skidanje minimalne šminke, koju sam koristila, nosila sam putno pakiranje Biobaza 3u1 kreme za uklanjanje make-upa, čišćenje i njegu lica, jer je doma rijetko koristim i nikako da je potrošim pa sam ovo smatrala idealnom prilikom te sam nosila Violeta Make up Removal maramice za skidanje šminke čija recenzija uskoro ide.
IMG_20170909_122649

Od lakova za nokte sam nosila ljetne nijanse (slijeva nadesno):
Moment Make-up Europe lak za nokte no. 11
92 Snow White`s Apple Bite
Random tamnocrveni lak

Bijeli Essence lak
Gabrini lak za nokte M 102
Avon true 7u1 bazni lak za nokte
IMG_20170909_124718

Kad sam spakirala to je izgledalo ovako:
IMG_20170909_124858

Nadam se kako vam se ovaj post svidio i da ću ga iduće godine objaviti prije odlaska na more, a ne poslije kako je sada ispalo.

Jeste li vi na more nositi nek od ovih proizvoda? Što ste ovo ljeto, od preparative, najviše koristili?

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “Što sam nosila na more 2017. – preparativa

Leave a Reply

