darivanje

🎊🎉 Prvi blogorođendan – darivanje 🎊🎉 – ZAVRŠENO

Prije 365 dana sam s istog ovog mjesta, sjedeći na istom stolcu i za istim računalom s puno pozitivnog straha (ako strah može biti pozitivan) i entuzijazma krenula u nešto, meni dotada, nezamislivo. Birajući temu bloga, opis, naslovnu fotografiju, boju… nisam ni mogla sanjati kako će me blog promijeniti kao osobu. Pomićući svoje granice u virtualnom svijetu, nesvjesno, pomakla sam ih i u stvarnom. Još uvijek sam ja ja, stidljiva i povučena, ali odvažnija, ustrajnija i otvorenija.
Znam kako ste se ovakvih članaka načitali, ako pratite blogerice, ali ću i ja sad izreći nekoliko klišeja i fraza, koje se često provlače po blogovima, ali imaju iskreno i duboko značenje. Od srca, veliko hvala svima vama, koji čitate moj blog, pratite me na facebook-u i instagram-u. Hvala što aktivno sudjelujete komentirajući ili lajkajući, ali hvala i svima vama, koji potiho, bez dizanja prašine čitate članke i podržavate moj rad.
Teško je u nekoliko rečenica sažeti moje osjećaje i razmišljanja o blogu, kao zajednici vas čitatelja i mene. Ne postoje prave riječi kojima vam se mogu zahvaliti što mi pružate da budem tu gdje jesam. Ja sam možda za vas samo jedna od nebrojeno blogerica koje pratite, ali vi ste meni, svako ponaosob, važni. Da nema vas, ne bih ni ja bila tu gdje jesam. Iako ova fraza zvuči jako otrcano, istinitija ne može biti.
Pričati o brojkama je besmisleno, jer iza svake brojke stoji osoba, imenom i prezimenom, glavom i bradom. Osoba koja u svoje slobodno vrijeme, uljepšava moj hobi, potiče moju kreativnost i daje mi vjetar u leđa da pišem i dalje, budem bolja, radim na sebi i blogu.  Nastojim u svaki članak i svaku sliku unijeti osobnost, nastojim biti svoja i pisati prepoznatljivo. Ne želim se kočiti u iznošenju vlastitog mišljenja, vazano za kozmetiku, ali i za životne teme. Moj blog je moja sloboda i moje utočišće.

Bilo bi mi iznimno drago da se nastavimo družiti i dalje i zajedno proslavimo još puno blogorođendana.

Kao zahvalu za vjernost i podršku, pripremila sam vam “Rođendansko darivanje”. Želim usrećiti nekoga od vas, kako i vi usrećujete mene.
Pravila pronađite na kraju članka.

Rođendanski paket sadržava:

  • Wet ‘n’ Wild  I’m His Breezey paletu,
  • Wet ‘n’ Wild ruž u nijansi Cherry Bomb,
  • Essence Silky Touch Brush – 70 Kissable,
  • Pyrus sjenilo za oči u olovci u nijansi 5003,
  • Avon Color Trend Balzam za usne – kokos,
  • Cien BB kremu – light,
  • Essence naljepnice za nokte na nogama,
  • Pyrus Jasmin riža hidratantni spa sapun,
  • Himalaya Herbals hranjivu krema za lice i tijelo,
  • ogrlicu.

_20170918_112449
_20170918_112556
_20170918_112350_20170918_112110_20170918_111909

U rođendanski paket sam dodala i dvije second hand mazalice, jer se dobitnice darivanja nisu javile. Tako da dobivate i:

  • Balea kremu za njegu kože sa shea maslacem i
  • Dalan d´Olive kremu za ruke i tijelo.

_20170918_111558

Za darivanje ćete se moći prijaviti ovdje, na facebook-u i instagram-u. Ovdje ću vam linkati postove na društvenim mrežama na koje se možete prijaviti. Tamo pronađite i pravila, koja trebate slijediti. Svaku prijavu računam posebno, tako da možete sudjelovati 3 puta.

PRAVILA za blog:

  • U komentarima napišite svoje ime i prezime.
  • Zapratite blog (u desnoj traci imate gumb), kako biste dobivali obavijesti kad iziđe novi članak.
  • (Opcionalno) Možete napisati što najviše volite čitati na blogu, što vam se sviđa, a što ne i što biste voljeli čitati u budućnosti.

Darivanje je internacionalno i otvoreno do 11.10. (moj rođendan) u 23:59. 😊😊😊

Uz malo sreće, sve ovo može biti tvoje. Sretno. 😘

 

OBJAVA DOBITNICE!
Veliko hvala na svim čestitkama, lijepim riječima, pohvalama, konstruktivnim kritikama i vašim željama što biste htjeli u budućnosti čitati i gledati na blogu. Sve vaše ideje sam zapisala i imat ću ih na umu u daljnjem radu. Vaše ideje, primjedbe i pohvale su poželjne u svako doba i kad god budete osjetili potrebu pisati mi, slobodno pišite.
Sad se bacam na objavu dobitnice darivanja, a to je Nicole Ćurić. Nicole, javi mi se u roku 48 sati kako bismo se dogovorile oko slanja. Čestitam ti od srca!

Hvala svima na sudjelovanju. Znam kako je sad velika većina vas razočarana, ali dobitnik je samo jedan. Kako ne biste dugo imali gorak okusu u ustima, pripremila sam vam darivanje u suradnji s Hoby Lucija, koje kreće idući tjedan. Imat ćete priliku osvojiti jedan komad nakita (a koja ga žena ne voli), a do tada škicnite Lucijinu facebook stranicu i pogledajte njene dosadašnje radove kako biste znale što vas očekuje.
P.S. Cura je čudo. Nakit je ajme, ajme, ajme!

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

138 thoughts on “🎊🎉 Prvi blogorođendan – darivanje 🎊🎉 – ZAVRŠENO

  1. Srećan blog rodjendan i da nam traješ još dugo,dugo i da slavimo još puno rodjendana,da uživamo u divnim recenzijama koje piše,ja najviše volim da čitam o potrošenim proizvodima i kako ih ocenjuješ ,volela bih da pročitam kako se rešiti tamnih fleka od sunca po licu ako je to uopšte moguće ali bez preskupih krema,inače darivanje je fenomenalno,dobitnica će biti prava sretnica

    Liked by 1 person

    1. Hvala puno od srca! ❤
      Hvala na lijepim riječima. 🙂 Potrošene proizvode planiram i dalje redovito pisati, a što se tamnih fleka tiče, s tim nemam problema pa ne mogu pisati o tome. :/ Nadam se da ćeš, bez obzira na to, pronaći na blogu nešto po tvom ukusu. 🙂

      Like

  2. Sretan rodendan super zanimljivom blogu kojeg volim pratiti 🙂
    Mene najvise zanimaju noviteti koje s gustom pratim :D.. Svaki post mi je zanimljiv tako da sta god napises i objavis ja pratim 🙂
    fb- Lana Branka Sa

    Liked by 1 person

  3. Ime i prezime: Ana Franić

    Sretan ti blogorođendan! ❤ Što god napišeš i objaviš rado čitam, imaš zanimljive teme i uvijek nešto novo saznam 🙂

    Like

  4. Fejsbuk Suzana Radić, instagram colourful.susie 🙂
    Na Tvom blogu mi se dopada sve, ima mnogo zanimljivih i pre svega korisnih tekstova. Kao ljubitelj organske kozmetike, veganske, prirodne bilo bi mi drago da ima što više postova o istoj 🙂 Naravno, uvek moda i najnoviji trendovi. Želimo znati prvi what’s the latest and what’s IN 🙂

    Liked by 1 person

  5. Sretan rodjendan! Sve najbolje puno uspjeha u daljnjem radu. Blog ti je savrsen sve mi se svidja. Nemam primjedbi niti kritike. Voljela bih citati u buducnosti kako se rijesiti strija, celulita, masnih naslaga i akni. Kako se nasminkati i obuci za neko posebno romantinco vecer s deckom. Saljem ti veliku pusu. Cmooooook! :* 🙂 ❤

    Liked by 1 person

  6. Sretan blogorodjendan.Odlican blog,dosta zanimljivosti.Volim postove o novitetima,dosta mi olaksaju izbor pri kupovini.Nekad se osvrni i na neke stare ,dobre,proverene preparte,kojima se rado vracas

    Liked by 1 person

Leave a Reply

