DEKORATIVA · PREPARATIVA

New in: Rujanski ulov i stvaranje zaliha

Kod mene su new in postovi donedavno bili nemoguća misija. Jedna sam od onih, koja, većinom, kupuje kada joj nešto treba i onda sam prisiljena odmah taj proizvod početi koristiti, a ne čekati da se nakupi još desetak proizvoda pa ih onda odjednom predstaviti u new in-u. Također, kad nešto kupim, odmah s vama, na društvenim mrežama, podijelim što sam kupila, tako da mi je bilo bezvezno u new in-u pokazivati vam nešto što ste već mogli vidjeti.
Današnji new in rezultat je mog velikog truda (i muke) da ne podijelim s vama što sam sve kupila i dobila posjednjih 20-ak dana. Budući da se nakupilo ponešto noviteta, a ja sam ih dosta vješto skrivala od vas, vrijeme je da se upoznate s proizvodima čije ćete recenzije čitati u naredno vrijeme.
Započet ću s predstavljenjem onako kako sam ih vremenski kupila ili dobila.

Po povratku s mora, dočekala me zubna pasta AP 24 za izbjeljivanje zubi*. Zahvaljujući Mia Beauty HR već 20-ak dana koristim ovu pastu, a rezultate ću vam pokazati uskoro. Ne želim ništa unaprijed otkrivati, jer ću vam prave rezultate moći prikazati tek kad cijelu pastu potrošim i donesem zaključak na temelju slika prije i poslije. Također, dobit ćete sve potrebne informacije za naručivanje paste ukoliko vam se svide rezultati.
pasta za zube

Moj kratki posjet dm-u je završio obnovom zaliha Balea dezića i roll-ona. Od dezića sam se odlučila za  Extra Dry i Sensitive, jer sam već koristila iste takve roll-onove i bila sam zadovoljna njima. Ispalo je da sam puno zadovoljnija roll-onovima nego dezićima. Ostavljaju bijele tragove (naročito rozi), miris je ugodan, ali i jako zagušujući. Baš su me ostavili podijeljenog mišljenja.
Što se roll-ona tiče, odlučila sam posegnuti za voćno-cvjetnom kombinacijom pod nazivom Rajsko cvijeće. Cvjetni miris me privukao na prvu, ali me roll-on ostavio ravnodušnom. Dat ću mu još priliku da me osvoji.
balea

Iznimna mi je čast upoznati se s kozmetikom Pyrus za koju nisam čula niti se susrela s njom, sve dok nije paket stigao na moj prag. Zahvaljujući Pyrus zastupniku, nekoliko dekorativaca i preparativaca je došlo do mene i jako sam uzbuđena što koristim ove proizvode i mogu vam prva (ili među prvima) iznijeti dojmove o njima. U paketu* se nalazi: Intimate soft care sapun za intimnu njegu, Krema za tijelo i ruke s aloe verom i glicerinom, Jasmin riža hidratantni spa sapun (uzorak), Mandarina i bambusov ugljen spa sapun za dubinsko čišćenje kože te dva sjenila u olovci (5003 Light Gold i 5008 Bronze).
Dobila sam nekoliko povratnih informacija od blogerica, koje nikad nisu čule za Pyrus ili su pak imale samo njihove parfeme, kojima su bile zadovoljne. U nekom od idućih postova ću vam tipkati više o Pyrusu, ali imajte na umu kako su oni bave više zdravljem, a manje ljepotom tako da nemaju puno dekorativaca u ponudi.
Nešto od Pyrus kozmetike sam izdvojila i za vas, kako biste se bolje upoznali s njom. Kliknite OVDJE i uključite se u aktualno darivanje.
pyrus.jpg

Jedne od mojih omiljenih tuširalica, Duschdas, su nedavno bile na sniženju u Kauflandu  i odlučila sam napraviti zalihe, jer su bile svega 6 kn komad. Odabrala sam Heavenly Vanilla, Sunny Mango i Fruity and Creamy gelove za tuširanje. Tuširalica nikad dosta, brzo se troše, a naročito ovako kremaste, njegujuće i mirišljave. Mirisom me se najviše dojmila Heavenly Vanilla, ali i ostali su savršeni. Više o njima ću pisati kad budem koji trošila. Krenila sam s mangom.
dusch das

Kad sam već obnovila zalihu tuširalica, rekoh zašto ne obnoviti i zalihu Head&Shoulders šampona (Citrus fresh, Ocean fresh i Classic clean). Znate kako su oni moji saveznici u borbi protiv peruti, a budući da sam nedavno potrošila zadnji H&S šampon, ova kupovina je bila nužna. Možda ne u ovolikom broju, ali… Makar sam mirna duže vrijeme.
_20170918_111426.JPG

Zadnji paket, koji mi je stigao, je iz Avona. Iz aktualnog kataloga sam naručila tri parfema i još nekoliko sitnica, koje su mi zapale za oko. Avon-ovi parfemi su savršeni i većinom samo njih koristim i kupujem. Više puta sam se uvjerila u njihovu dugotrajnost, a i niska cijena im ide u prilog. Naručila sam Little Black Dress parfem, jer imam isti takav losion i miris mi je savršen. Također, odlučila sam se isprobati i dva meni nepoznata parfema, Avon Be… Romantic i Avon Be… Darling, jer im je omjer cijene i količine bio odličan. Na prvu moram priznati kako im je miris znatno manje intenzivan nego kod drugih Avon parfema, koje sam koristila, a vidjet ćemo dalje kako će se ponašati, kad  budem duže nosila.
_20170920_111926

Osim parfema, neplanirano, odličila sam se još i za Sprej za ravnanje kose, jer ponekad kad, u tim rijetkim situacijama, od svoje poluravne kose pokušam dobiti savršeno ravnu kosu, nalazim na probleme, koji mi možda ovaj sprej uspije riješiti. Ponovila sam kupnju Avon True SuperSHOCK maskare, koja mi je odlična svakodnevna maskara, izvrsno produljuje i naglašava trepavice, i odmah sam je počela koristiti. Uzela sam još i Far Away roll-on, jer sam oduševljena istoimenim parfemom, ali sam odlučila dati priliku roll-onu, jer dosad još nisam koristila roll-on koji ima miris parfema.
I za kraj, zahvaljujući svojoj Avon Lady, preko koje naručujem, imam priliku isprobati novi Avon Eve Duet miris, čija je ambasadorica Eva Mendes. Bila sam jako znatiželjna i nisam mogla odoljeti pa sam morala isprobati dobivene testere. Samo ću reći da su mirisi božanstveni, a spojeni čine savršenu harmoniju. Očarana sam.
_20170920_111805

To je to od mene, što se noviteta tiče. Nije ih bilo puno, ali za mene je ovo veliki napredak i ako vam se ovaj post svidi, trudit ću se pisati više ovakvih postova s novitetima.

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? Jeste li koristili neke od stvarčica iz ovog new-ina?

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

3 thoughts on “New in: Rujanski ulov i stvaranje zaliha

  1. Avon Eve Duet parfem mi je savrsen. Nakon cca 5 godina da mi se neki novi Avonov miris svidio, a skoro pa nema kampanje da ne izbace neki. Jos u srednjoj skoli (ajme zvucat ce da sam uzasno stara jer je to bilo prije cca 17 god) Far Away i Percive su mi bili najdrazi. Prije nekih 10 god Pur Blanca i Celebte, a prije 7-8 LBD i Incandenssence. Sve njihove inacice nikako. I eto, napokon da mi se nesto svida 😊

    Liked by 1 person

Leave a Reply

